فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص): بسیجیان برای مقابله با راهبرد دشمن به میدان آمدند/ فعالیت بیش از ۱۷۰۰ گروه جهادی در استان کرمانشاه

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در رزمایش "جهادگران بسیجی" گفت: بسیجیان برای مقابله با راهبرد دشمن به میدان آمدند و صحنه های زیبایی را آفریدند که یکی از آنها حضور جهادگران در تمام صحنه های اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی،سردار بهمن ریحانی در رزمایش جهادگران بسیجی با اشاره به نامگذاری روز اوّل هفته مبارک بسیج، با عنوان " بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی" اظهار داشت: امام خمینی(ره) شجره طیبه بسیج را غرس کرد که امروز باعث سربلندی، عزت و افتخار ایران اسلامی شده است.

2

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب نیز این شجره طیبه را رشد و نمو داد و امروز پایه های آن در نظام اسلامی مستحکم و شاخ و برگهای آن در سراسر کشور و حتی جهان گسترده شده است.

وی خاطر نشان کرد: وجود گرانقدر مقام معظم رهبری و مردم همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی با تفکر بسیجی مهمترین عامل بازدارندگی نظام در برابر دشمنان است.

سردار ریحانی گفت: امروز دشمن درصدد تضعیف جایگاه ولایت و بسیج مردمی است، اما ملت ایران با تبعیت از رهبر خود آماده مقابله باهر گونه تعرض از جانب دشمنان هستند.

وی بیان داشت: به حمد خدا در طول این سالها مردم با صلابت و آگاه بر اساس تفکر فرهنگ بسیجی که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورا است تودهنی محکمی در همه بسترها به دهان دشمنان زده اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه اظهار داشت: اگر می بینیم که سالهای متوالی است رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر پایه اقتصاد مقاومتی نامگذاری می کند برای این است که تمام هم و غم دشمنان ما این است که ما را در بستر اقتصادی زمین گیر کنند و شکست دهند، بمب هسته‌ای، حقوق بشر و ... بهانه‌های واهی است.

وی ادامه داد: اگر ما هنوز نتوانستیم آن اقتصاد مقاومتی که خواسته مقام معظم رهبری است را در همه بسترها پیاده کنیم اما به حمد خدا در این مسیر قرار گرفتیم، اگر این تهدیدها و تحریم ها بر هر کشور قدرتمند دیگری متحمل می شد یقینا آنها را به زانو در می‌آورد.

سردار ریحانی اذعان داشت: اما امروز با رهبری های مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت مردم و توجه به اقتصاد مقاومتی توانستیم بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی گفت: بسیجیان برای مقابله با راهبرد دشمن به میدان آمدند و صحنه های زیبایی را آفریدند که یکی از آنها حضور جهادگران در تمام صحنه های اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی است.

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: "بسیجی" و "جهادی" دو صفت زیبا هستند که وقتی کنار هم قرار می گیرند زیبایی مضاعفی پیدا می‌کند.

وی گفت: ما در این نظام اسلامی بسترهای جهادی زیادی داشتیم که اولین بستر آن دفاعی بود و در زمان دفاع مقدس شکل گرفت که عزت و سربلندی امروز ما مرهون آن از خودگذشتگی ها است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه بیان داشت: چیزی که ادبیات بسیج را در کشور ما زیبا کرده است حضور آگاهانه و با بصیرت و خودجوش مردم در همه صحنه هاست و این می‌تواند اثرگذار باشد.

وی به موفقیت های بسیج و نیروهای مردمی پس از دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: حضور این نیروها در سازندگی، حوادث غیر مترقبه همچون زلزله و سیل نشان داد که گروه‌های جهادی همواره در کشور می درخشند.

سردار ریحانی همچنین به کمک های مومنانه و معیشتی اشاره کرد و اظهار داشت: در استان کرمانشاه بیش از ۸۰۰ هزار بسته کمک معیشتی، آموزشی، بهداشتی و نزدیک به ده ها میلیون بسته‌های غذایی در ایام شیوع کرونا توسط گروه‌های جهادی در بین مردم توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: گروههای جهادی نه تنها در بستر های دفاعی، سازندگی و معیشتی بلکه امروز بخش زیادی از این گروه ها در قالب طرح شهید رهنمون در بستر‌های بهداشتی و درمانی نیز فعالیت می کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به فعالیت بیش از ۱۷۰۰ گروه جهادی در استان کرمانشاه، افزود: فعالیت جوانان بسیجی امروز تنها در عرصه دفاعی نیست بلکه در همه عرصه‌ها است چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند جوانان امروز از جوانان دوران دفاع مقدس بالاتر هستند.

6

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.