مسئول قرارگاه جهادی مردمی مدافعان امید:

بخشی از درآمد گروه جهادی "مدافعان امید" برای کودکان کار هزینه می شود

مسئول قرارگاه جهادی مردمی مدافعان امید گفت: این مجموعه ۸ کارگاه دارد که بخشی از درآمد حاصل از این کارگاه‌ها برای کودکان کار هزینه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، محسن گلچهره امروز یکشنبه در حاشیه بازدید رئیس مجمع عالی جهادگران کشور از کارگاه اقتصاد مقاومتی گروه جهادی مردمی مدافعان امید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه مدافعان امید در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کارآفرینی بر خود واجب دانست که تمام توان خود را در راستای اشتغال زنان بی سرپرست، بد سرپرست و دختران کار بکار بگیرد.

مسئول قرارگاه جهادی مردمی مدافعان امید افزود: این قرارگاه مدت ۸ سال است که در حوزه محرومیت زدایی فعالیت می کند و حدود یکسال نیم هم به صورت تخصصی کارگروه‌های اشتغالزایی را فعال کرده است.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت های اقتصادی ما در حوزه عروسک پولیشی، عروسک روسی، قالبافی، چرم دوزی، تابلو فرش، گلیم و گبه و تولیدات دوخت است اما در کنار این موارد مشاغل خرد خانگی را نیز فعال کردیم.

گلچهره گفت: این مجموعه ۸ کارگاه دارد که حدود ۶۰ نفر در این کارگاه‌ها مشغول هستند که بخشی از درآمد حاصل از این کارگاه‌ها برای کودکان کار هزینه می شود.

9

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.