.

جهاد در سنگر خدمت به محرمین در ایام نوروز/ حضور جهادگران بسیجی هرسینی در مناطق محروم شهرستان

اردوهای جهادی و خدمت رسانی به اقشار محروم عرصه ای برای معنویت افزایی و کسب تجربه برای جوانان است و ایثار و از خودگذشتگی اعضای این گروه ها در خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند یکی از صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی و گواه نقش آفرینی فعال نسل مومن و انقلابی در عصر حاضر است.

کار جهادى یعنى از موانع عبور کردن، موانع کوچک را بزرگ ندیدن، آرمان‌ها را فراموش نکردن، جهت را فراموش نکردن، شوق به کار؛ این کار جهادى است. کار را باید جهادى انجام داد تا ان‌شاء الله خدمت به‌خوبى انجام بگیرد. “          - مقام معظم رهبری -

 

اردوهای جهادی و خدمت رسانی به اقشار محروم عرصه ای برای معنویت افزایی و کسب تجربه برای جوانان است و ایثار و از خودگذشتگی اعضای این گروه ها در خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند یکی از صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی و گواه نقش آفرینی فعال نسل مومن و انقلابی در عصر حاضر است.

به رسم هر ساله  عید امسال هم جهادگران گروه های جهادی شهرستان هرسین در مناطق محروم شهرستان حضور پیدا کردند تا با اقدمات خود قدمی در راه عشق گذاشته و با محرومانی همراه شوند که شاید کمتر طعم شیرین امکانات را چشیده‌اند.

 

سرهنگ نجفعلی کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین و مسئول قرارگاه جهادی نوروزی با اشاره به فعالیت گروههای جهادی در ایام نوروز اظهار داشت: با آغاز سال جدید گرو های جهادی در شهرستان هرسین همزمان با سراسر کشور در راستای خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه اقدام به انجام فعالیت هایی در مناطق محروم منطقه کردند.

۴

وی افزود: شهرستان هرسین دارای 70گروه جهادی ثبت شده می باشد که در ایام نوروز 9گروه جهادی در کار خدمات رسانی به محرمان فعالیت داشته اند.

 

 مسئول قرارگاه جهادی نوروزی تصریح کرد: در این راستا گروههای فعال شهرستان اقدام به توزیع صدها بسته معیشتی والبسه ، ذبح گوسفند، غبار رویی وعطر افشانی مسجد، توزیع کارت هدیه،  تهیه جهیزیه و فعالیت های دیگر با آغاز سال نو  در سطح شهرستان  ودر بین خانواده های نیازمند نمودند.

 

لطف الله شیخی مسئول گروه جهادی امیر المومنين(ع) شهرستان هرسین در این زمینه اظهار داشت: اردو‌های جهادی عرصه تربیت نیروی جوان مومن انقلابی است و در این راستا جوانان بسیجی شهرستان اقدامات قابل توجهی درسطح شهرستان در ایام نوروز انجام داده اند.

۵

وی با بیان اینکه فعالیت گروه های جهادی از 27اسفند 1400آغاز شده و تا 15فرودین 1401ادامه خواهد داشت افزود: گروه های فعال در شهرستان هرسین طی این ایام اقدام به تهیه دو مورد جهیزیه ، ذبح 6 گوسفند ، توزیع 350 بسته معیشتی و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی  کرده اند.

 

مسئول گروه جهادی امیر المومنين(ع) شهرستان خاطرنشان کرد:  ورود گروه های جهادی بسیج سازندگی برای زدودن غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار و تعامل آنان با مردم باعث وحدت و همدلی و همکاری بین مردم می شود.

 

در گام دوم انقلاب گروه‌های جهادی بسیج رزمندگان جبهه مبارزه با فقر و محرومیت هستند و امروز بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج به عنوان میدان داران عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی، در خط مقدم خدمت به مردم در مناطق محروم کشور هستند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.