مسئول گروه جهادی شهید عظیمی مطرح کرد؛

تلاش گروه جهادی شهید عظیمی در روزهای نوروز

مسئول گروه جهادی شهید عظیمی گفت: گروه جهادی شهید عظیمی در حوزه استحفاظی خود در زمینه ساخت خانه برای محرومان فعالیت‌های چشمگیری دارند.

محمد کمشوری در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت: گروه جهادی شهید عظیمی در حوزه استحفاظی خود در زمینه ساخت خانه برای محرومان فعالیت‌های چشمگیری دارند.

مسئول گروه جهادی شهید عظیمی افزود: بیش از ۱۵ جهادگر بی ادعای این گروه با تلاش و کوشش واحد مسکونی برای نیازمندان احداث می کنند که از صفر تا صد کار ساخت خانه بر عهده این گروه جهادی است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون در بازسازی خانه مستمندان در چندین روستا از جمله در روستای سورنی سفلی، روستای کرم بست و روستای درآب فعالیت داشتیم.

کمشوری گفت: با توجه به اینکه راه روستایی که چند روستا را به هم متصل می کرد وضعیت نابسامانی داشت همراه اعضای گروه و ادوات کشاورزی توانستیم این راه را هموار کنیم.

وی بیان داشت: همچنین پل ارتباطی راه روستایی روستای سورنی که محل رفت و آمد چوپانان و احشام به کوه مجاور روستا بود را به همت اعضای گروه تعمیر و بازسازی کردیم.

کمشوری اظهار داشت: در روزهای آینده نیز ساخت یک خانه نیازمند در روستای کرم بست و تعمیر راه کوهستانی روستای بهرام آباد را در دستور کار داریم.

وی گفت: فعالیت خود را از تیر ماه سال ۹۹ شروع کردیم و تا شهریور امسال و شاید بیشتر از این مدت نیز ادامه داشته باشد.

مسئول گروه جهادی شهید عظیمی بیان داشت: در مناسبت های مختلف فعالیت هایی همچون اشاعه فرهنگ، تفکر و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، دیدار از خانواده محترم شهدا، توزیع بسته های معیشتی و ... را در روستاهای تحت پوشش به همراه اعضای گروه و عالمان بخش فعالیت داریم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.