آیت الله علماء:

خدمات سپاه بر کسی پوشیده نیست/ وجود سپاه خیر، برکت و رحمت الهی است

نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز خدمات سپاه بر کسی پوشیده نیست و همه ما شاهد هستیم که در راستای خدمت رسانی به همنوعان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

آیت الله مصطفی علما امروز یکشنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران ساخت منازل مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) تاکید ویژه‌ای بر خدمت به مردم داشتند و در وصیت نامه خود خطاب به حاج احمد فرمودند بالاترین مستحب در اسلام خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: اگر چه وظیفه سپاه برقراری امنیت و دفاع از انقلاب است اما می بینید در شهرهای مختلف اقدامات شایسته ای در راستای محرومیت زدایی انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: در پویش مومنانه ای که شکل گرفت سپاه حق مطلب را ادا کرد و خدماتی که در این مدت داشتند بی نظیر بود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خدمت به مردم توفیق بزرگ می خواهد، زیرا این‌گونه خدمات، آثار و نتایجی دارد که برکات آن به خود انسان بر می گردد.

آیت الله علما بیان داشت: وجود سپاه خیر، برکت و رحمت الهی است و همانطور که امام فرمود "اگر سپاه نبود کشور هم نبود"، که این جمله ای کامل است و همه مراتب را در برمی گیرد.

نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز خدمات سپاه بر کسی پوشیده نیست و همه ما شاهد هستیم که در راستای خدمت رسانی به همنوعان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی ادامه داد: سپاه امروز نه تنها در ایران بلکه در دنیا می درخشد و این جزو افتخارات انقلاب است.

آیت الله علماء به خاطراتی از سپهبد حاج قاسم اشاره کرد و بیان داشت: جاهای بسیاری با این بزرگوار رفتم و شاهد بودم هر جا که وارد می شد مشکلات مردم را رفع و رجوع می کرد.

وی در پایان با اشاره به خدمات شایسته مرحوم سرهنگ کامران هزارخانی در راستای محرومیت زدایی از خداوند برای ایشان آرزوی علو درجات کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.