فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

"محرومیت زدایی" از مأموریت های سپاه پاسداران است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در آئین تجلیل از دست اندرکاران ساخت منازل مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کرمانشاه گفت: یکی از ماموریت های سپاه پاسداران محرومیت زدایی است.

سردار بهمن ریحانی امروز یکشنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران ساخت منازل مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) اذعان دارند مکتبی را که دنبال کردند بر اساس مکتب حضرت زهرا(س) بوده و اراده خداوند نیز بر این قرار گرفت که حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) از هر نوع پلیدی پاک و مبرا باشند.

2

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: امام حسن(ع) و امام حسین(ع) نیز بر اساس مکتب حضرت زهرا(س) عمل کردند.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) مکتب و فرهنگی را از خود بجای گذاشت در همه دوره ها سرلوحه برای مبارزه با ظالمین و ستمگران شد.

سردار ریحانی بیان داشت: بصیرت، آگاهی، دشمن شناسی، روشنگری، شجاعت، صراحت لهجه و عمل کردن که از ویژگی‌های حضرت زهرا(س) بود مبنای فرهنگ عاشورایی شد و امام حسین(ع) بر اساس همین فرهنگ عمل کرد.

وی گفت: امروز حضرت زهرا(س) نه تنها الگوی زنان بلکه سرور و سالار همه زنان و مردان عالم اسلام قرار گرفته است.

سردار ریحانی با بیان اینکه افتخار حضرت علی (ع) به انجام کارهای محرومیت زدایی بود، افزود: امروز نیز تاکید رهبر معظم انقلاب بر همین اصل است و در روزهای شیوع بیماری کرونا با تاکید بر رزمایش همدلی و مواسات، امر محرومیت زدایی را سرلوحه کارها می داند.

وی خاطر نشان کرد: چنین حرکت هایی چهره زیبای نظام اسلامی و دین ما را زیباتر می کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) عنوان کرد: یکی از ماموریت های سپاه پاسداران محرومیت زدایی است که در طی این چند سال صدها میلیارد در همه بسترهای محرومیت زدایی از جمله احداث خانه عالم، جاده، مسجد، آب، راه و ... هزینه کرده است.

سردار ریحانی با اشاره به ساخت و احداث ۲۹۲ واحد برای مددجویان کمیته امداد، گفت: تجلیل از عوامل چنین اقدامی به این معنی نیست که این خدمات تنها قابل تقدیر باشد، چرا که هیچ مابه ازای مادی برای این اقدام‌ وجود ندارد بلکه به این منظور است که به این اشخاص بگوییم اقدام آنها از دید مسئولین پنهان نیست.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بیان داشت: کارهایی که بر اساس اعتقادات و انگیزه صورت می گیرد در پیشگاه خداوند ثبت است و باقیات و صالحات می شود.

وی با تقدیر از کمیته امداد در بحث اشتغال و وام گفت: ما اگر بتوانیم اشتغال را در بحث محرومیت زدایی حل و فصل کنیم بسیاری از مشکلات را حل کرده ایم.

سردار ریحانی همچنین به اقداماتی از جمله ساخت منازل مددجویان بهزیستی، زلزله زدگان، و منازل نیمه کاره در حادثه سیل اشاره کرد و بیان داشت: هیچ بستر محرومیت زدایی به اندازه ساخت و احداث مسکن با ارزش نیست.

2

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.