دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران خبر داد:

انجام بیش از ۴۴ هزار پروژه محرومیت زدایی در استان کرمانشاه

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در آئین تجلیل از دست اندرکاران ساخت منازل مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کرمانشاه گفت: تاکنون ۴۴ هزار و ۳۴۰ پروژه در استان کرمانشاه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سردار سید ضیاءالدین حزنی امروز یکشنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران ساخت منازل مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار داشت: در سراسر کشور به خصوص در مناطق محروم و مناطق مرزی اقدامات خوبی از طرف سپاه صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تاکنون ۴۴ هزار و ۳۴۰ پروژه در استان کرمانشاه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان انجام شده که ۱۸ هزار و ۹۲۶ پروژه آن عمرانی و ۲۵ هزار و ۴۱۴ پروژه مربوط به پروژه های غیر عمرانی است که بالغ بر ۳۳۳ میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان برای آنها هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه ها در بحث مسکن، بهداشت و سلامت، مساجد، حوزه های علمیه، خانه عالم، آبرسانی، راه، پل، مدارس، اشتغال و ... بوده و در راستای محرومیت زدایی صورت گرفته است.

سردار حزنی گفت: اگرچه با شیوع بیماری کرونا پروژه های عمرانی تعطیل شدند اما بنا است با برنامه ریزی فرمانده کل سپاه در سال جدید کار ساخت و احداث پروژه ها از سر گرفته شود.

وی بیان داشت: سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه بیشترین پروژه های عمرانی و غیر عمرانی را انجام داده است و همچنین قرارگاه نجف اشرف، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، گروههای مردمی و جهادی، آماد پشتیبانی سپاه، نیروی هوافضای سپاه رده هایی بودند که به ترتیب بیشترین خدمت را در راستای محرومیت زدایی در استان انجام دادند که قابل تقدیر است.

سردار حزنی اذعان داشت: در بحث مسکن مددجویان ما طی دو قرارداد با کمیته امداد در مرحله اول ۴ هزار و ۱۰۳ مسکن در مکان‌های صعب العبور و در ۱۸۸ روستا احداث شد که سهم استان کرمانشاه ۲۹۲ واحد بود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب گفت: سردار ریحانی در بحث محرومیت زدایی از ارزشمندترین فرماندهان است که اقدامات شایسته و احساس مسئولیتی که در این خصوص داشت، قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: اگر چه وظیفه اصلی نیروهای سپاه دفاع از نظام‌ جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار است اما در کنار این ماموریت خطیر خدمت به مردم در اولویت است.

سردار حزنی از مسئولین بسیج سازندگی استان کرمانشاه در طی سال‌های اخیر تقدیر کرد و ادامه داد: اقدامات مرحوم سرهنگ هزار خانی مسئول سابق بسیج سازندگی استان کرمانشاه نیز در راستای محرومیت زدایی قابل تقدیر بود و امیدوارم باقیات و صالحات برای ایشان باشد.

وی بیان داشت: در طرح بزرگ تهیه جهیزیه ۵ هزار مورد سهم استان کرمانشاه است که باید تا آخر امسال نسبت به اهداء آن اقدام شود تا بحث ازدواج آسان را رواج دهیم.

سردار حزنی خاطر نشان کرد: طی قراردادی که با وزیر راه منعقد کردیم قرار شد برای تمام شهرهای استان ها مسجد بین راهی احداث کنیم که رهبر معظم انقلاب نیز این کار را بسیار پسندید، ما آمادگی داریم این طرح را در استان کرمانشاه اجرایی کنیم.

وی گفت: باد با چراغ خاموش کاری ندارد اگر در سختی هستید بدانید هنوز روشن هستید، طبق فرمایشات حضرت آقا شایستگی ما زمانی شایستگی اطلاق می شود که رضایت مردم را جلب کنیم و تمام مسئولین نظام جمهوری اسلامی اگر بتوانند در این مسیر قدم بردارند آن وقت شایستگی ماندن در پشت میز نظام جمهوری اسلامی را دارند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در سپاه حواسمان به مردم هست چرا که به ما امر شده هوای مردم را داشته باشید.

وی تاکید کرد: باید به دنبال افزودن شادی‌های مردم باشیم که همین ازدواج آسان می تواند یکی از آن اقدامات باشد که با تهیه و اهداء کالای ایرانی به زوج های جوان، آنها را به زندگی دلگرم کنیم، اگر غم های مردم بین مسئولین تقسیم شود بدون شک مردم نیز با اعتماد و امیدواری بیشتری زندگی می کنند.

سردار حزنی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ سپاه پاسداران برنامه های خوبی در راستای محرومیت زدایی، اشتغال و ... خواهد داشت و همچنین در بخش مسکن توسط بسیج سازندگی و نهادهای ذیربط اقدامات خوبی انجام خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.