جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

باید صادقانه به مردم خدمت کنیم/ خدمت به مناطق محروم، بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: به طور قطع امروز بهترین راه برای مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام خدمت به مناطق محروم است و همه بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب باید صادقانه در خدمت به مردم تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی،سردار مرتضی مرادی در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی روستاهای سریلان و شارع بخش سرفیروزآباد کرمانشاه اظهار داشت: برنامه‌های امسال با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم" برنامه ریزی شده و  توسط رده‌های مختلف بسیج دنبال خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، خدمت به مردم مناطق محروم و محرومیت زدایی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با نگاهی به فرامین امام راحل در تشکیل جهاد سازندگی و همچنین تشکیل سایر نهادهای خدمت گذار و بنیادهای مختلف می بینیم که هدف اصلی نظام خدمت به مناطق محروم بوده است.

سردار مرادی گفت: امروز در هفته بسیج شاهد آبرسانی به دو روستای سریلان و شارع هستیم که با کمک بسیج سازندگی، خیرین و مردم سخت کوش این منطقه صورت گرفته است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرهنگ هزارخانی، بیان داشت: بدون شک خدمات این بزرگوار در سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ماندگار است چرا که خدمت به مناطق محروم فراموش شدنی نیست و در ذهن مردم ماندگار خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: بسیج و سپاه خادم مردم هستند و بدون مردم معنا ندارند بر همین اساس تدابیر مقام معظم رهبری، فرمانده کل سپاه و سازمان بسیج این است که تلاش کنیم تا با کمک دولتمردان و نهادهای حمایتی خدمت در مناطق محروم را افزایش دهیم.

وی در بخشی از سخنانش به دغدغه های مردم این روستاها اشاره کرد و افزود: مهم ترین دغدغه مردم این منطقه عدم زیر ساخت جاده ای مناسب است که به سهم خود تلاش می کنیم تا با انتقال آن به فرمانده سپاه نبی اکرم(ص)، استاندار و بخشدار این مشکل را مرتفع کنیم.

سردار مرادی همچنین به نقش بی بدیل بسیج از بدو پیروزی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: وقتی به دوران پر افتخار دفاع مقدس نگاه می‌کنیم بیشتر با مفهوم بسیج آشنا می شویم که در آن دوران چطور مردم در قالب بسیج وارد عرصه شدند و با کمک سپاه و ارتش اجازه ندادند دشمن تا دندان مسلح به اهدافش برسد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: پس از دفاع مقدس نیز بسیج در بخش های مختلف و حوادث غیر مترقبه در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی گفت: در این مقطع زمانی هدف اصلی خدمت به مردم است و در این اختلافی وجود ندارد و به طور قطع امروز بهترین راه برای مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام خدمت به مناطق محروم است و همه بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب باید صادقانه در خدمت به مردم تلاش کنیم.

2

 
6

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.