فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) در مراسم توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی

کمک ها در کشور و نظام ما با حفظ کرامت انسانی انجام می گیرد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در مراسم توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی گفت: در کشور و نظام ما کمک ها با حفظ کرامت انسانی انجام می گیرد که این در کمتر کشوری رعایت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی،سردار بهمن ریحانی در مراسم توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت در کشور ما مایه عزت و افتخار شدند و کارهای خارق العاده ای انجام می دهند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: واکسنی که امروز در دنیا کشورهای انگشت شماری هم برای تهیه آن به نتیجه نرسیدند اما در کشور ما این افتخار برای ستادی که روحیه انقلابی و خدمتگزاری به مردم را دارند، ثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در همه احادیث و روایات آمده است که هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست، به خصوص در این شرایط اقتصادی که هم تحریم ها و هم بیماری کرونا در کشور ما حادث شده و معیشت مردم دچار مشکل شده است.

سردار ریحانی گفت: کارهای ارزنده ای با نگاه به فرمان مقام معظم رهبری در کشور شکل گرفت، همه پای کار آمدند و در این میان نقش مردم را نباید نادیده گرفت با اینکه خود بازاریان و مردم دچار نقصان اقتصادی شدند اما به تکلیف شرعی خود واقف هستند و خدمت به اقشار نیازمند را فراموش نمی کنند.

وی اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را در ایام شیوع کرونا بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و بیان داشت: این ستاد به لحاظ کمی و کیفی در بخش های مختلف از جمله درمانی، معیشتی، سازندگی و ... اقدامات ارزنده ای انجام داده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در کشور و نظام ما کمک ها با حفظ کرامت انسانی انجام می گیرد که این در کمتر کشوری رعایت می شود.

سردار ریحانی با اشاره به تهیه چندین هزار تبلت برای دانش آموزان توسط این ستاد، اظهار داشت: تا زمانی که مباحث اقتصادی وجود دارد توجه به امر مقدس کمک های مومنانه در همه بسترها وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت بهزیستی، کمیته امداد و ... زحمات بسیاری را متحمل شدند که همه اینها مایه خوشحالی و سربلندی برای نظام است که همگی پای کار آمدند تا مشکل معیشتی، درمانی و ... را حل و فصل کنند.

وی با ابراز امیدواری جهت ریشه کن شدن ویروس کرونا، گفت: این واکسن مایه خوشحالی برای مردم و مایه عزت برای نظام ماست و هنوز بسیاری از کشورها این را باور ندارند که ما توانستیم توسط ستادی که از آن توقع نمی رفت، به این مهم دست پیدا کنیم و اکنون از بسیاری از کشورهایی که خود را صاحب نام می دانند جلوتر هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.