مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه خبر داد

اجرای مرحله دوم کمک مومنانه در کرمانشاه توزیع ۲۸ هزار بسته معیشتی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: مرحله دوم نهضت کمک مومنانه با توزیع ۲۸ هزار بسته معیشتی در استان آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سرهنگ کامران هزارخانی  در حاشیه توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی پروتئینی در استان کرمانشاه اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در کشور و همچنین استان سبب شد گروهی از مردم به لحاظ معیشتی با مشکلاتی مواجه شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: بر همین اساس به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه، دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی و خیرین و نیکوکاران به این فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند و برای کمک به معیشت آسیب دیدگان‌ناشی از این بیماری به میدان آمدند.

وی خاطرنشان کرد:  ۵۰ هزار بسته پروتئینی که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده است با کمک گروه‌های جهادی و هیأت‌های مذهبی و سایر تشکل‌های استان بین محرومان و نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ هزارخانی گفت: سپاه پاسداران استان نیز از فردا مرحله دوم نهضت کمک مومنانه را با توزیع حدود ۲۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در سطح استان آغاز خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: این کمک‌ها در سه مرحله انجام می‌شود که مرحله اول آن در دهه امامت و ولایت، مرحله دوم در دهه اول محرم و مرحله سوم نیز در دهه آخر ماه صفر و ایام اربعین توزیع خواهد شد.

سرهنگ هزارخانی عنوان کرد: در مرحله اول و دوم هر کدام ۹ هزار بسته معیشتی و در مرحله سوم نیز ۱۰ هزار بسته بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از مردم استان خواست تا همچون سنوات گذشته با همدلی و همنوایی برای کمک به نیازمندان با دستگاه‌های یاری رسان همکاری کنند تا گوشه‌ای از مشکلات معیشتی مردم استان کاهش پیدا یابد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.